Undervisning

Indsigter skal føles, mærkes, opfattes holistisk og forstås, før de giver mening og bliver brugbare for dig og dit fremtidige virke. Det er faktisk det grundlæggende princip for de kurser og foredrag, jeg laver. Et er teori og andres erfaringer - noget helt andet er det der magiske sekund, hvor noget faktisk går op for dig.

Det er en styret proces, der skal til for at dette moment kan opstå, og du oplever læring. Du kan læse dig til meget. Lytte dig til meget, men fra at noget skal gå fra at være andres erfaringer til dine, skal du kunne mærke det.

Jeg hjælper dig, så du ikke farer vild i din uddannelse og spilder tid. Jeg hjælper dig med at genkende konstruktive følelser og tanker og lade de destruktive overvejelser passere. Jeg har erfaring fra faget, uddannelsen og erhvervslivet. Jeg ved hvad, det kræver, og hvad du kan kræve, og hvad skolen vil kræve.

I min undervisningsvirksomhed underviser jeg studerende på designskolen. De studerende tvinges til i at klargøre sig, hvem de er som designere. De drives til at bevidstgøre sig om at målrette deres uddannelsesforløb, så de når til den position, der er optimal for dem, i forhold til deres fremtid som unik succesfuld designer. Jeg lærer dem at bevidstgøre sig om hvilke metoder og værktøjer, de umiddelbart vælger. Hvorfor de gør det, og hvordan det virker.

Vi gennemgår hvilke talentretninger man som ung designer og studeredende kan rette fokus på i sin uddannelse, og hvad det betyder, for hvilken karriere og arbejdsliv man får efterfølgende.

Målet er at gøre disse valg bevidst, så det ikke er tilfældighederne der afgører den enkelte studerendes faglige skæbne.

På en uddannelse kan man let indspises i studielivet, glemme virkelighedens verden og specialisere sig til en stilling, hvor man ikke er optimal og derved vil fejle og mistrives. Undgå dette. Hav i hele uddannelsestiden følere ude i erhvervslivet.

Skoler som begreb har påtaget sig den selvmodsigende opgave, at uddanne og klargøre studerende til at begå sig optimalt i den virkelige verden, skoler selv har fjernet dem fra...

Vi definerer vores unikke designer. Vi arbejder med begreber som teamdannelse og deadlines. Inspiration. Fokus. Research. Ideudvikling.

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.