Lukkede undervisningsforløb

Lukkede undervisningsforløb

UGE 45 + 46 2011 : 100 x bedre designer med 100 x AHA - 2/overbygning. Improving your design skills - 2

UGE 47 2011 : 100 x bedre designer med 100 x AHA - 1/grundforløb. Improving your design skills - 1

-

Bliv 100 x bedre designer med metode og bevidstgørelse om designprocessen.

Hvordan bliver du den bedste designstuderende - og efter afgang, den bedste designer? Det er hård verden. Der er mange om buddet. Det handler om at være dygtigst. Det er du, når du er dit ægte unikke jeg. Få hjælp til at definere din indre unikke designer. Så er der ingen konkurrence! Det er afgørende for din fremtid som en succesfuld og lykkelig designer, at du er bevidst om, hvad du gør, og hvorfor du gør det. Det handler en designuddannelse om. Den klargører dig til en verden, som i sit væsen er meget forskellig fra uddannelsen.

Glem alt om rentegning og typografi størrelser! På dette kursus opdelt i 6 temaer, arbejder vi med bevidstgørelse i alle led af designprocessen. Vi arbejder med valg og fravalg, -om at kunne formidler sine overvejelser og beslutninger. 

Speciale område: Visuel kommunikation.

På kurset vælter vi os rundt i vores designernavler. Vi stiller spørgsmålstegn ved etablerede forestillinger om hvad, vi som designere kan, skal, bør og tør.

Vi formulerer nye postulater og finder ind til essensen af godt design gennem konkrete øvelser, diskussioner, solo- og fællesopgaver.  Du inviteres til fornyelse, med ét mål for øje: at gå derfra med en realistisk mulighed for at være lykkelig og faktisk kunne leve af din profession!

Du udfordres, guides, og hjælpes til at finde dine egne AHA indsigter.

Metode og bevidstgørelse om designprocessen.

Definér dig, som den unikke designer, du er.

Bliv bevidst om dine evner.

Forstå din hensigt og proces.

Slå antennerne ud!

Kontroler dine værktøjer og din formidling.

Team up optimalt!

Brug elementet TID bevidst!

SES!

 

 

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.