100 × bedre iværksætter

Kære Iværksætter.

Har du tænkt på, at hvis du ikke er klar over, hvem du er som virksomhed, hvordan kan du så kommunikere det ud? Og hvis du ikke kommuniker dit budskab ud, hvordan kan din målgruppe så finde dig? Og hvis du ikke synliggører dig rigtigt, hvordan kan man så vide, hvem du er, hvordan du er og, hvor du er?

Jeg afholder motiverende og udfordrende kurser, foredrag og workshops, som er en kombination af grænseafprøvende praktiske og personlige opgaver samt grundlæggende designteori. Altsammen målrettet mod udvikling af en hensigtsmæssig visuel identitet og tage den kommunikative designmæssige styring i forbindelse med opstart af ny virksomhed. 

Jeg er selv uddannet designer, Visuel Kommunikation/DKDS og har arbejdet med at udvikle designprogrammer og virksomhedsidentiteter i 13 år, men i denne sammenhæng bliver vinklen fra virksomhedslederens/iværksætterens side, altså i forhold til det at opstarte sin egen nye virksomhed. Jeg har erfaring fra denne vinkel, da jeg to gange har opstartet virksomhed, der trives i bedste velgående.

Er du klar over følgende emner:

  • Hvad er et designprogram og visuel identitet?
  • Hvad er et Logo, og hvad skal man med det?
  • Hvad er Branding, og hvad skal man med det?
  • Hvilke historier skal formidles gennem hvilke medier?
  • Hvem får man til at hjælpe sig indenfor de forskellige kommunikations platforme:       visitkort, annoncering, web, lay-out, design og produktion af disse?
  • Hvad har man som ny iværksætter overhovedet brug for?
  • Hvordan finder man de rigtige samarbejdespartnere?
  • Hvordan ved man, om et team vil fungere?
  • Hvad kan man gøre for at undgå de store dyre fejl, der kan lukke en virksomhed, før den overhovedet er startet?

Det kan være afgørende for om din virksomhed bliver en succes eller fiasko!

Forløbet/kurset hedder 100 X BEDRE IVÆRKSÆTTER.

Jeg ved det vil være rigtig givende for dig som iværksætter at få viden og indsigt på det her område. Det kan blive rigtig dyrt, både mentalt og materielt, ikke at være opmærksom på dette felt, når man starter som selvstændig. Og så er det ligemeget hvilken branche, man vælger at kaste sig ud i. 

Indsigter skal føles, mærkes, opfattes holistisk og forstås, før de giver mening og bliver brugbare for iværksætteren og og dennes fremtidige virke. 

Det er faktisk det grundlæggende princip for de kurser og foredrag, jeg laver. Et er teori og andres erfaringer - noget helt andet er det der magiske sekund, hvor noget faktisk går op for dig.

Det er en styret proces, der skal til for at dette moment kan opstå, og du oplever læring. Du kan læse dig til meget. Lytte dig til meget, men fra at noget skal gå fra at være andres erfaringer til dine, skal du kunne mærke det.

Jeg guider den selvstændige/iværksætteren, så de ikke farer vild i sin udvikling og etableringsproces og spilder sin dyrebare tid. Jeg hjælper dem til at genkende konstruktive følelser og tanker og lade de destruktive overvejelser passere. Jeg har erfaring fra faget, uddannelsen og erhvervslivet. Jeg ved hvad, det kræver.

I min undervisningsvirksomhed har jeg blandt andet undervist studerende på Danmarks Designskole. De studerende tvinges til i at gøre sig klar over, hvem de er som designere. De drives til at bevidstgøre sig om at målrette deres uddannelsesforløb, så de når til den position, der er optimal for dem, i forhold til deres fremtid som unik succesfuld designer. Jeg lærer dem at bevidstgøre sig om hvilke metoder og værktøjer, de umiddelbart vælger. Hvorfor de gør det, og hvordan det virker.

Og meget af det samme gælder for den nystartede iværksætter. De sidder på den viden som skal formidles til designeren for at et nyudviklet designprogram både bliver autentisk og succesfuldt. Og før det kan formidles skal det defineres. Det bliver iværksætterens opgave.

Og her til sidst lige en gratis smagsprøve på en indsigt:

Hvis du er unik indenfor dit felt, har du ingen konkurrence!

 

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.