Forretningsbetingelser
1. Selvfølgelig er dette et fortroligt forum. Du har tavshedspligt omkring al den viden og info, du vil få i forbindelse med de andre deltageres deltagelse.
2. Du lærer hverken at tegne, formgive, at arbejde med typografi eller computer programmer på dette kursus... (JUBIII)
3. Holdet bliver oprettet ved minimum 4 deltagere. Max deltager antal er 7. Man kan skrives på venteliste ved evt. frafald.
4. Du vil efter din tilmelding modtage en faktura. Du er tilmeldt kurset, når din betaling er registretet. Du vil efterfølgende modtage et velkomst brev med endelig mødedatoer og tidspunkter.
5. Din indbetaling dækker det i kapitlet “Prisen er inklusiv” beskrevne i Facts + pris.
6. Det er din egen indsats der afgør, hvad du lige præcis får ud af kurset. Jeg bliver din squash ketcher, men du er bolden og væggen er vores fælles design-omverden!
7. Kurset er et sammenhængende forløb og jeg forventer derfor at du deltager aktivt hver dag. Hvis du bliver syg eller forhindret en enkelt dag under forløbet, vil jeg bede dig om at melde afbud på sms senest kl 8.00 samme morgen.
8. Jeg tager forbehold for trykfejl og skrivefejl. Jeg har ret til aflyse et kursus ved sygdom eller anden, for kursets gennemførelse, ødelæggende situation. Eventuelt tilmeldte kursister får selvfølgelig i denne ulykkelige situation, deres indbetaling retur asap. Men der gives ikke yderligere erstatning.
9. Fakturaen sendes til det navn og den adresse, du tilmelder dig med. Du er tilmeldt, når jeg har registreret din betaling af det fulde beløb. Tilmeldingen er bindende og gælder hele forløbet. Ved afbud beregnes et gebyr på 25 % af fuld kursusafgift. Ved mindre end 1 måned til afholdelse kræves 50 % af fuld kursusafgift i gebyr. Ved mindre end 14 dage til afholdelse, gives der ingen refusion.
- Og lad os så iøvrigt tale om resten!
Det bliver en fest.
Jeg glæder mig til at arbejde sammen med dig!
Abelone Varming MDD
designundring.dk + punktumdesign.dk